امروز ۷ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱ ب.ظ

یخچال ۳ درب پشت بسته مخصوص قصابی آویز دار

یخچال یکی از وسایل ضروری در هر جایی می باشد. همانطور که می دانید اکثر مغازه ها به یخچال نیاز دارند به عنوان مثال سوپر مارکت ها، رستوران ها، تالار ها، پروتئینی ها، قصابی ها و…همگی به یخچال نیاز دارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی یخچال های گوناگون با اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده اند که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند و قیمت هرکدام از آنها نسبت به امکانات و ویژگی هایی که دارند تعیین می شود. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال ۳ درب پشت بسته مخصوص قصابی آویز دار بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال ۳ درب پشت بسته مخصوص قصابی آویز دار

یخچال ۳ درب پشت بسته مخصوص قصابی آویز دار:

این یخچال مخصوص قصابی طراحی و ساخته شده است که برای قصابی ها مناسب می باشد. در ساخت و طراحی این یخچال از سه درب استفاده شده است که افراد مغازه دار بتوانند در هر قسمت یخچال گوشت خود را قرار بدهند. داخل یخچال دارای آویز است که قصاب بتواند به راحتی گوشت خود را به آن آویز وصل کند. در طراحی و ساخت این یخچال از چهار پایه چرخدار استفاده شده است که به راحتی می توانید یخچال را جا به ج کنید و همچنین ترکیب رنگ های بدنه این یخچال سه درب بسیار زیبا می باشد و زمانی که شما از این یخچال در مغازه قصابی خود استفاده می کنید نمای بسیار جذابی به آنجا می دهد.

در ساخت این یخچال از قطعات بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که خرابی آن بسیار کم است و همچنین موتور این یخچال بسیار قدرتمند است و سرمای لازم برای گوشت را فراهم می کند و شما دیگر نگران خراب شدن گوشت ها خود نیستید. درب های این یخچال از شیشه می باشد که این شیشه های بسیار با کیفیت است و به این راحتی های نمی شکنند.

مجموعه سازه سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟