امروز ۸ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ ق.ظ

یخچال ایستاده قصابی دو طرف نما یک طرف طبقه یک طرف آویزدار

قصابی یکی از کسب و کار هایی است که در همه شهر های و استان ها وجود دارد. قصاب ها برای نگهداری گوشت باید یخچال داشته باشند. یخچال های بسیار زیادی در اندازه و مدل های مختلف برای قصابی طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. هر قصابی باید نسبت به نیازهای خود و همچنین میزان گوشتی که می خواهد نگهداری کند اقدام به خرید یخچال کند. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال ایستاده قصابی دو طرف نما یک طرف طبقه یک طرف آویزدار بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال ایستاده قصابی دو طرف نما یک طرف طبقه یک طرف آویزدار

یخچال ایستاده قصابی دو طرف نما یک طرف طبقه یک طرف آویزدار:

این یخچال که مخصوص مغازه های قصابی و به صورت ایستاده طراحی و ساخته شده است و بسیار با کیفیت است. یکی از اصلی ترین مزیت های این یخچال این است که به صورت دو طرف نما طراحی و ساخته شده است و یک طرف یخچال طبقه بندی شده است و طرف دیگر یخچال آویز برای گوشت دارد. این یخچال بسیار نمای زیبایی دارد.

داخل یخچال به اندازه کافی نور قرار دارد و افراد می توانند به راحتی داخل آن را مشاهده کنند و همچنین در ساخت این یخچال از پایه های چرخدار استفاده شده است که جابجایی آن بسیار راحت است.در ساخت این یخچال قصابی ایستاده از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که خرابی آن بسیار کم است. این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه سازه سرما دارای کیفیت بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه سازه سرما دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این یخچال را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید و مجموعه سازه سرما با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟