امروز ۸ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

یخچال قصابی دو طرف نما استیل آویز دار

قصابی یکی از کسب و کار هایی است که در همه شهر های و استان ها وجود دارد. قصاب ها برای نگهداری گوشت باید یخچال داشته باشند. یخچال های بسیار زیادی در اندازه و مدل های مختلف برای قصابی طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. هر قصابی باید نسبت به نیازهای خود و همچنین میزان گوشتی که می خواهد نگهداری کند اقدام به خرید یخچال کند. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال قصابی دو طرف نما استیل آویز دار بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال قصابی دو طرف نما استیل آویز دار

یخچال قصابی دو طرف نما استیل آویز دار:

این یخچال که مخصوص مغازه های قصابی طراحی و ساخته شده است و بسیار با کیفیت است. یکی از اصلی ترین مزیت های این یخچال این است که به صورت دو طرف نما طراحی و ساخته شده است. این یخچال دارای آویز می باشد و افراد می توانند به راحتی گوشت را داخل یخچال و به آویز متصل کنند. اندازه این یخچال بسیار مناسب می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

داخل یخچال به اندازه کافی نور قرار دارد و افراد می توانند به راحتی داخل آن را مشاهده کنند و همچنین در ساخت این یخچال از پایه های چرخدار استفاده شده است که جابجایی آن بسیار راحت است.در ساخت این یخچال قصابی از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که خرابی آن بسیار کم است. این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه سازه سرما دارای کیفیت بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه سازه سرما دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این یخچال را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید و مجموعه سازه سرما با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟