امروز ۸ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ ب.ظ

یخچال ۳ درب نوفراست پشت بسته موتور پایین

یخچال یکی از وسایلی است که همه جا بهش نیاز دارند. از خانه های شما گرفته تا رستوران ، هتل و تالار و…. به آن نیاز دارند. امروزه برای هر مکانی یخچال متناسب به آن طراحی و ساخته شده است و در بازار انواع مختلفی از یخچال وجود دارد که هر کدام دارای کاربرد مخصوص به خود هستند. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال ۳ درب نوفراست پشت بسته موتور پایین بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال ۳ درب نوفراست پشت بسته موتور پایین

معرفی و بررسی یخچال ۳ درب نوفراست پشت بسته موتور پایین:

در طراحی و ساخت این یخچال از سه درب استفاده شده است که به راحتی می توانید به همه جای یخچال دسترسی دارید. این یخچال به صورت پشت بسته ارائه شده است. این یخچال علاوه بر این که از فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می کند، باعث می شود که مواد غذایی تازه بماند. در ساخت این یخچال از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی این یخچال بسیار کم است.

موتوری که در ساخت این یخچال استفاده شده است در پایین قرار داده شده است و این موتو بسیار قدرتمند است و سرمای لازیم را برای یخچال فراهم می کند. این یخچال نسبت به کیفیت بسیار بالایی که دارد و همچنین هم رده های خودش دارای قیمت مناسب است. مجموعه سازه سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و شما می تواند با اطمینان کامل این محصول را تهیه نمایید. در ساخت این یخچال از پایه چرخدار استفاده شده است و در نتیجه شما می توانید به راحتی یخچال را جابه جا کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه نمایید و مجموعه سازه سرما با بهترین روش به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟