امروز ۸ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴ ب.ظ

یخچال ایستاده دوطرف نما ۶ درب با نمای دودی طلایی

یکی از وسایل ضروری برای سوپرمارکت ها و فروشگاه ها یخچال می باشد. امروزه یخچال ها در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است.. هر کدام از مغازه و فروشگاه ها باید نسبت به اندازه فروشگاه شان و تعداد مشتریانی که دارند نسبت به خرید یخچال اقدام نمایند. در این مطلب از سایت سازه سرما به معرفی و بررسییخچال ایستاده دوطرف نما ۶ درب با نمای دودی طلایی می پردازیم با ما همراه باشید.

یخچال ایستاده دوطرف نما ۶ درب با نمای دودی طلایی

یخچال ایستاده دوطرف نما ۶ درب با نمای دودی طلایی:

امروزه یخچال ها در اندازه و مدل های مختلفی طراحی و ساخته شده اند و هر کدام دارای ویژگی ها مخصوص به خود می باشند. این یخچال به صورت ایستاده طراحی شده است و هر دو طرف آن دارای نما می باشد در نتیجه از این یخچال در هر جایی استفاده شود نمای بسیار جذابی به آن محل می دهد. همانطور که می دانید نمای فروشگاه هر چقدر جذاب تر باشد مشتریان شما نیز بیشتر است.

در ساخت این یخچال از شش درب استفاده شده است و دارای نمای دودی طلایی می باشد. ترکیب رنگ های این یخچال بسیار زیبا و قشنگ است. این یخچال ایستاده دارای چهار پایه چرخدار است که می توانید به راحتی این یخچال را جا به جا نمایید. طبقه بندی در این یخچال بسیار مناسب است و فاصله طبقه ها طوری طراحی شده است که می توان به راحتی داخل آن را دید و محصول خود را انتخاب کرد.

در ساخت ین یخچال از قطعات مرغوب و با کیفیت استفاده شده است که خرابی آن بسیار کم است و همچنین موتور این یخچال قدرتمند می باشد و به راحتی سرمای مورد نیاز برای این یخچال را تامین می کند و صاحب فروشگاه نگران خراب شدن مواد غذایی نیست.

مجموعه سازه سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟