امروز ۸ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲ ب.ظ

یخچال طرح جزیره جهت نگهداری مرغ _ماهی _ گوشت

امروزه فروشگاه های فروش مرغ ، ماهی و گوشت در سراسر سهر ها بسیار زیاد می باشد. یکی از وسایلی که بسیار برای این نوع فروشگاه ها ضروری است، یخچال برای نگهداری این محصولات است. یخچال های بسیار زیادی طراحی و ساخته شده است و هر کدام دارای ویژگی و قیمت متفاوت می باشد. در این مطلب از سایت سازه سرما به معرفی و بررسی یخچال طرح جزیره جهت نگهداری مرغ _ماهی _ گوشت می پردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال طرح جزیره جهت نگهداری مرغ _ماهی _ گوشت

یخچال طرح جزیره جهت نگهداری مرغ _ماهی _ گوشت:

محصولات گوشتی مثل گوشت گاو و گوسفند، ماهی و مرغ یکی از غذاهیا اصلی مردم ایران است که بسیار زیاد مصرف می کنند. به همین علت در هر فروشگاهی می توان این سه محصول را خریداری کرد. فروشگاه های سراسر کشور به دنبال یخچال هایی هستند که علاوه بر سرد کردن این سه مواد غذتیی آنها را نیز تازه نگه دارد. از مزیت های این مدل یخچال این است که علاوه بر سرد کردن محصولات و جلوگیری از فاسد شدن، مواد غذایی را تازه نگه می دارد.

این یخچال طرح جزیره است که بسیار زیبا می باشد و در هر فروشگاهی استفاده شود نمای بسیار جذابی به آن فروشگاه می دهد. همانطور که می دانید یکی از روش های جذب مشتری بیشتر نمای جذاب است. در ساخت این یخچال از قطعات بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی این یخچال بسیار کم می باشد. مجموعه سازه سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

این یخچال مرغ و ماهی دارای اندازه مناسب می باشد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند و همچنین در قسمت پایه از پایه چرخدار استفاده شده است و شما می توانید این یخچال را به راحتی جا به جا نمایید. شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه سازه سرما به سراسر ایران ارسال مب کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟