امروز ۷ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ ق.ظ

یخچال مرغ و ماهی فول رادیات

مرغ و ماهی یکی از غذاهایی است که خانواده ها بسیار زیاد مصرف می کنند و یکی از اقلامی است که بسیار فروش بالایی دارند. در سطح شهر ها مغازه های مرغ و ماهی بسیار زیادی وجود دارد، که هرکدام برای نگهداری مرغ و ماهی به یخچال نیاز دارند. یخچال های بسیار زیادی طراحی و ساخته شده اند که هر کدام دارای ویژگی های خاص می باشد و همچنین در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال مرغ و ماهی فول رادیات بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال مرغ و ماهی فول رادیات

معرفی و بررسی یخچال مرغ و ماهی فول رادیات:

یخچال مرغ و ماهی یکی از وسایل ضروری در فروشگاه های مرغ و ماهی است. این یخچال به صورت فول رادیات طراحی و ساخته شده است و یکی از مزیت های این یخچال این است که سرما را به همه قسمت های یخچال و همچنین همه قسمت ها مرغ و ماهی می رساند و از فاسد شدن آنها جلوگیری می کند. این یخچال علاوه بر این که از فاسد شدن جلوگیری می کند باعث می شود که مرغ و ماهی داخل یخچال تازه بماند و به همین علت این نوع یخچال دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و یکی از محصولات پر فورش سازه سرما است.

این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا می باشد. قطعاتی که در ساخت این یخچال به کار رفته است بسیار با کیفیت و مرغوب است و خرابی این مدل یخچال بسیار کم است. قیمت این محصول نسبت به هم رده ها خودش بسیار مناسب است و برای افرادی که به تازگی می خواهند فروشگاه مرغ و ماهی بزنند مناسب است. مجموعه سازه سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه نمایید.

مجموعه سازه سرما به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟