امروز ۱ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ ب.ظ

یخچال ۲ متری ۳ درب قصابی آویز دار نمای دودی طلایی با کمپرسور یک اسب اروپایی

قصابی یکی از کسب و کار هایی است که در همه شهر های و استان ها وجود دارد. قصاب ها برای نگهداری گوشت باید یخچال داشته باشند. یخچال های بسیار زیادی در اندازه و مدل های مختلف برای قصابی طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند. هر قصابی باید نسبت به نیازهای خود و همچنین میزان گوشتی که می خواهد نگهداری کند اقدام به خرید یخچال کند. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال ۲ متری ۳ درب قصابی آویز دار نمای دودی طلایی با کمپرسور یک اسب اروپایی بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال ۲ متری ۳ درب قصابی آویز دار نمای دودی طلایی با کمپرسور یک اسب اروپایی

یخچال ۲ متری ۳ درب قصابی آویز دار نمای دودی طلایی با کمپرسور یک اسب اروپایی:

این یخچال که مخصوص مغازه های قصابی طراحی و ساخته شده است بسیار با کیفیت است. اندازه این یخچال ۲ متر است که اندازه مناسبی می باشد. این یخچال دارای سه دب می باشد و به همه جای یخچال دسترسی دارید. داخل یخچال آویز های بسیار با کیفیت قرار داده شده است که به راحتی می توانید گوشت را به آن متصل کنید. این یخچال دارای نمای دودی طلایی می باشد که نمای بسیار زیبایی می باشد و همچنین مغازه را بسیار زیبا می کند.

داخل یخچال به اندازه کافی نور قرار دارد و افراد می توانند به راحتی داخل آن را مشاهده کنند و همچنین در ساخت این یخچال از پایه های چرخدار استفاده شده است که جابجایی آن بسیار راحت است.در ساخت این یخچال قصابی از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که خرابی آن بسیار کم است و همچنین دارای کمپرسور یک اسب اروپایی می باشد که سرمای لازم را به گوشت می رساند. این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه سازه سرما دارای کیفیت بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه سازه سرما دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این یخچال را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید و مجموعه سازه سرما با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟