امروز ۲۹ ام اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۳ ب.ظ

یخچال مکعبی دودی طلایی ارتفاع ۲ متر با کمپرسور یک اسب اروپایی

یخچال یکی از وسایل ضروری برای هر فروشگاه یا مغازه ای می باشد که حتما به آن نیاز دارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی یخچال ها در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند. حتی در بیشتر مواقع یخچال ها برای کار ها خاص مثل قصابی، لبنیاتی و…. نیز طراحی و ساخته میشوند. یخچال هایی هم وجود دارند که برای سوپر مارکت ها، هایپر مارکت و…. طراحی مس شوند که برای نگهداری انواع مواد غذایی مناسب هستند. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال مکعبی دودی طلایی ارتفاع ۲ متر با کمپرسور یک اسب اروپایی بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال مکعبی دودی طلایی ارتفاع ۲ متر با کمپرسور یک اسب اروپایی

یخچال مکعبی دودی طلایی ارتفاع ۲ متر با کمپرسور یک اسب اروپایی:

این یخچال یکی از محصولات بسیار با کیفیت مجموعه سازه سرما است. این یخچال به صورت مکعبی طراحی و ساخته شده است و ارتفاع آن دو متر می باشد که ارتفاع مناسبی است و در هر مغازه ای می توان قرار داد. نمای این محصول دودی طلایی می باشد که بسیار زیبا است. این یخچال زمانی که داخل مغازه و فروشگاه ها قرار میگیرد نمای جذابی به آن مغازه می دهد. در ساخت این یخچال از کمپرسور یک اسب اروپایی استفاده شده است که سرمای لازم برای این یخچال فراهم می کند.

داخل این یخچال طبقه بندی شده است و می توان انواع مواد غذایی را داخل این یخچال نگهداری کرد. در ساخت این محصول از قطعات و وسایل با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که خرابی آن بسیار کم است. داخل یخچال نور کافی دارد و افراد می توانند به راحتی داخل آن را مشاهده کنند. این یخچال دارای نمای بسیار زیبا می باشد و در هر فروشگاهی قرار داده شود نمای جذابی به آن فروشگاه می دهد. یکی از مزیت های این یخچال این است که دارای پایه چرخدار است و شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید.

این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه سازه سرما دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟