امروز ۶ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۲ ق.ظ

یخچال دو درب پشت بسته قصابی تمام استیل فول رادیات

یخچال یکی از وسایل اصلی برای کسانی که قصابی دارند می باشد. هر قصابی حداقل به یک الی دو یخچال نیاز دارد که گوشت های خود را داخل آن قرار دهند. یخچالی های بسیار زیادی مخصوص قصابی طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال دو درب پشت بسته قصابی تمام استیل فول رادیات بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال دو درب پشت بسته قصابی تمام استیل فول رادیات

یخچال دو درب پشت بسته قصابی تمام استیل فول رادیات:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی یخچال های بسیار زیادی در اندازه های مختلفی طراحی و ساخته شده است. در طراحی این یخچال قصابی از دو درب استفاده شده است و می توان به راحتی گوشت را داخل یخچال گذاشت یا از یخچال خارج کرد. این یخچال به صورت پشت بسته است و بدنه آن تما استیل می باشد. استیلی که در ساخت این یخچال استفاده شده است بسیار با کیفیت و مقاوم می باشد البته ناگفته نماند که ضد زنگ است و نسبت به آب حساس نیست.

در ساخت این یخچال از قطعات بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد. یکی دیگر از مزیت هایی که این یخچال دارد این است که به صورت فول رادیات طراحی و ساخته شده است و سرمای لازم را به گوشت می رساند و علاوه بر این که از فاسد شدن گوشت جلوگیری می کند باعث می شود که گوشت تازه بماند. این یخچال دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و یکی از محصولات پرفروش مجموعه است.

مجموعه سازه سرما دارای خدمت پس از فروش می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این یخچال را سفارش دهید. در داخل یخچال چراغ قرار داده شده است و دارای نور لازم می باشد و همچنین این یخچال دارای شکل ظاهری بسیار زیبا می باشد و داخل هر قصابی قرار بگیرد نمای بسیار جذابی به آن قصابی می دهد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید یخچال دو درب پشت بسته قصابی تمام استیل فول رادیات را سفارش دهید. مجموعه سازه سرما با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟