امروز ۱ ام اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹ ق.ظ

یخچال ایستاده ۹۰ سانت تک درب نوفراست

یخچال یکی از وسایل بسیار ضروری برای هر مکانی می باشد.  امروزه هر مغازه ای حدافل دارای یک یخچال است. یخچال در اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. هرکداام از یخچال هایی که امروزه طراحی شده است برای یک کار به خصوص می باشد. در این مطلب از سایت سازه سرما به معرفی و بررسی یخچال ایستاده ۹۰ سانت تک درب نوفراست بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال ایستاده ۹۰ سانت تک درب نوفراست

یخچال ایستاده ۹۰ سانت تک درب نوفراست:

این یخچال به صورت ایستاده طراحی و ساخته شده است و همچنین دارای یک درب است. این یخچال یکی از یخچال هایی است که برای مکان های مختلفی استفاده می شود و بسیار کاربردی است. اندازه این یخچال ایستاده ۹۰ سانتی متر است که اندازه مناسبی می باشد و در هر مکانی می توان از این یخچال استفاده نمایید و جای زیادی را اشغال نمی کند. در ساخت این یخچال از قطعات بسیار باکیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است.

بدنه این محصول از استیل می باشد و استیلی که در ساخت این یخچال استفاده شده است بسیار مناسب می باشد و همچنین ضد زنگ می باشد و نسبت به آب حساس نیست. داخل یخچال قفسه بندی شده است و قفسه ها دارای فاصله مناسبی با یکدیگر هستند. شیشه ای که برای طبقات و همچنین درب این یخچال به کار رفته است بسیار با کیفیت و مقاوم است. موتور این یخچال بسیار با کیفیت و قدرتمند است و سردی لازم را برای یخچال فراهم می کند و ار فاسد شدن واد غذایی جلوگیری می کند. یکی از مزیت های این یخچال این است که مواد غذایی را تازه نگه می دارد.

در ساخت این یخچال از پایه های چرخدار استفاده شده است که می توانید یخچال را به راحتی جا به جا کنید. مجموعه سازه سرما دارای تضمین قیمت و کیفیت است و همچنین دارای خدمات پس از فروش می باشد در نتیجه شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهی.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید و مجموعه سازه سرما به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟