امروز ۱۰ ام فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ ق.ظ

فریزر ۶ درب تمام استیل بدون برفک

فریزر یکی از وسایلی است که برای اکثر فروشگاه ها و مغازه ها ضروری می باشد. امروزه با پیرفت تکنولوژی فریزر های بسیار زیادی طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسیفریزر ۶ درب تمام استیل بدون برفک بپردازیم. با ما همراه باشید.

فریزر ۶ درب تمام استیل بدون برفک

فریزر ۶ درب تمام استیل بدون برفک:

فریزر در مدل های و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته شد اند. در طراحی این فریزر از شش درب استفاده شده است که می توانید با استفاده از این شش درب به همه جای این فریزر دسترسی داشته باشید و به راحتی مواد غذایی را داخل و خارج نمایید. بدنه این محصول تمام استیل می باشد و استیلی که در ساخت این فریزر به کار رفته است بسیار با کیفیت و مقاوم است. یکی از مزیت های این فریزر این است که بدون برفک می باشد و بسیار از افراد به خاطر این مزیت این فریزر را سفارش می دهند.

در ساخت این فریزر از قطعات بسیار با کیفیت و مروغوب استفاده شده است که خرابی آن بسیار کم می باشد و همچنین موتوری که در این فریزر استفاده شده است بسیار با کیفیت و قدرتمند می باشد و مواد غذایی را به صورت کامل سرد کرده و سرد نگه می دارد. در طراحی این فریزر از چهار پایه چرخدار استفاده شده است که باعث می شود افراد بتوانند به راحتی این فریزر را جا به جا کنند. این فریز مانند تمام محصولات مجموعه سازه سرم بسیار با کیفیت می باشد و نسبت به این کیفیت و همچنین هم رده های خود دارای قیمت مناسب می باشد.

از این فریزر در هرجایی می توان استفاده کرد به عنوان مثال می توان در آشپزخانه ها صنعتی، رستوران ها، تالار ها و…. استفاده کرد و یکی از وسایل ضروری می باشد. مجموعه سازه سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل ان محصول را تهیه نمایید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟