امروز ۲۹ ام اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵ ق.ظ

فریزر ایستاده ۶درب مشکی مخصوص پروتئین

فریزر یکی از وسایل بسیار ضروری برای هر فروشگاهی می باشد که در مدل و اندازه های گوناگون طراحی و ساخته شده است. معمولا فریزر های را برای کار های مختلف به صورت اختصاصی طراحی می کنند. فریزری که در ادامه می خواهیم با آن آشنا شویم برای محصولات پروتئین طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی فریزر ایستاده ۶درب مشکی مخصوص پروتئین بپردازیم. با ما همراه باشید.

فریزر ایستاده ۶درب مشکی مخصوص پروتئین

معرفی و بررسی فریزر ایستاده ۶درب مشکی مخصوص پروتئین:

این فریزر که مخصوص مغازه های پروتئینی طراحی و ساخته شده است به صورت ایستاده است. در ساخت این فریزر از شش درب استفاده شده است و به راحتی می توان به تمام قسمت های داخلی این فریزر دسترسی داشت. رنگ استفاده شده در ین فریزر مشکی می باشد. در ساخت این فریزر از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد و همچنین موتور استفاده شده در این فریزر بسیار قدرتمند می باشد و سرمای لازم برای فریز کردن پروتئین ها را فراهم می کند.

داخل این یخچال نور به اندازه کافی می باشد و افراد می توانند به راحتی داخل آن را مشاهده کنند. شیشه های استفاده شده در ساخت این فریزر بسیار با کیفیت هستند و سرما را بسیار کم از خود عبور می دهند و سرما را داخل یخچال نگه می دارند. این ویژگی باعث می شود که انرژی کمتری هدر رود و در نتیجه برق کمتری مصرف می شود. این فریزر مانند تمام تجهیزات و محصولات مجموعه سازه سرما بسیار با کیفیت است.

مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید. این فریزر دارای پایه های چرخدار می باشد و به راحتی شما می توانید آن را جابجا کنید. این فریزر نسبت به کیفیت بسیار بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این فریزر را سفارش دهید و مجموعه سازه سرما به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟