امروز ۲۹ ام اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۸ ق.ظ

آبسردکن ۴ شیر استیل با لوله کشی مسی

آبسرد کن یکی از دستگاه هایی است که در هر جایی استفاده می شود. حتی همانطور که می دانید در کنار خیایان ها هم آبسردکن قرار داد. آبسردکن در مدل های مختلف و همچنین اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند. در این مطلب از سایت سازه سرما می خواهیم به معرفی و بررسی آبسردکن ۴ شیر استیل با لوله کشی مسی بپردازیم. با ما همراه باشید.

آبسردکن ۴ شیر استیل با لوله کشی مسی

آبسردکن ۴ شیر استیل با لوله کشی مسی:

این آبسرد کن یکی از محصولات بسیار پرفروش و پرطرفدار مجموعه سازه سرما است که دارای بدنه کاملا استیل می باشد. استیلی که در ساخت این آبسردکن مورد استفاده قرار گرفته است بسیار با کیفیت و ضد زنگ است. در طراحی این ابسرد کن از چهار شیر استفاده شده است و برای مکان هایی که تعداد افراد زیادی آنجا رفت و امد دارند مناسب می باشد. لوله کشی این ابسرد کن مسی می باشد.

در ساخت این دستگاه از قطعات بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است و همچنین موتوری که در این ابسردکن قرار داده شده است قدرتمند و با کیفیت است و می تواند به راحتی در تمام مدت آب را سرد کند. این آسردکن مانند تمام محصولات سازه سرما بسیار با کیفیت است و نسبت به این کیفیت بالا دارای قیمت مناسب می باشد. برای این آبسردکن چهار پایه با کیفیت و قدرتمند قرار داده شده است.

اندازه این آبسردکن مناسب است و جای زیادی را اشغال نمی کند. از این آبسرد کن در هر جایی می توان استفاده کرد. به عنوان مثال این آبسرد کن برای  مساجد، حسینیه ها، بیمارستان ها، رستوران ها و…… مناسب است. مجموعه سازه سرما دارای خدمات پس از فروش می باشد و شما می تواند با اطمینان کامل این آبسرد کن را سفارش دهید.

مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

برچسب ها

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

  • سلام ،خوش آمدید , مهمان
WeCreativez WhatsApp Support
پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد
? سلام، میتونم کمکتون کنم؟